Ambulans från frisören!

Igår var jag efter flera ombokningar äntligen hos frisören för att fixa mitt hår som jag inte gjort sedan i januari. Det hela slutar inte som jag tänkt mig. När frisören precis gjort den sista folieslingan i håret så börjar mitt helvete. Tänk er själva att se ut såhär (minus hennes min och ögon för hon ser ju bara creepy/äcklig ut).




Jag orkar inte dra hela historian här men jag blir illamående, svimmar nästan av, faller ihop på golvet och tappar känslen i större delen av kroppen. De ringer efter en ambulans och jag blir körd till akuten. Herregud!!!





Jag har aldrig åkt ambulans i hela mitt liv, synd bara att jag under tiden inte riktigt var vid medvetande om vad som hände. Det ska definitivt upp på min meritlista. Jag vill tillägga att jag inte är någon som gnäller när jag har ont eller är sjuk men det här var lite att ta i tycker jag! Ett mellanting hade suttit fint!


Kommentarer
Postat av: Sabina

men oj :O inget allvarligt?

2010-09-09 @ 21:30:18
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0